Haliç’te Ücretsiz “Kültürlü” tekne gezileri

İstanbul Büyükşehir Belediyesi Kültür AŞ, tarihî, kültürel ve fizikî yapısıyla İstanbul’un en güzel yerlerinden olan Haliç’in tanıtımı için tekne ile kültür gezileri düzenliyor. Prof. Dr. İskender Pala ve Yard. Doç Dr. Haluk Dursun’un katılımlarıyla düzenlenecek olan ‘Haliç Kültür Gezileri’, büyük teknelerle Haliç Turu şeklinde yapılacak. Bütün İstanbulluların ücretsiz olarak katılabileceği turlarda Mehmet Güntekin, Türk sanat müziği eserleri seslendirecek. 28 Ocak Pazar günü saat 12.30’da açılışı yapılacak olan Haliç Kültür Gezileri, her hafta pazar günleri 14.00-17.00 saatleri arasında gerçekleştirilecek.
Gezilere katılım için www.kultursanat.org adresinden ücretsiz kayıt yaptırılabilecek.

2 Comments »

  1. 1
    nihan Says:

    ist de olsam giderdim 😦

  2. 2
    Oya Says:

    Basvurularin acildigi gunden beri takip ediyorum, bir turlu rezervasyon yaptiramadim. Kapasite olarak 80 kisi ile basladilar, sonra 110’a en son da 120’ye ciktilar. Ama web sitelerindeki “basvuru” linki hicbir zaman aktif degil, hep rezervasyonlar dolmus gorunuyor. Cok yazik, oysa katılmayi ne kadar istiyorum….Ben de sehir hatlari vapuruyla gezerim artik….


RSS Feed for this entry

Yorum bırakın