Turkcell’den Doya Doya Cepten İnternet (Bitiş:31.12.06)

Cepten Internette sınırlar kalkıyor, sadece 100 kontöre doya doya cepten internet keyfi başlıyor.
Bir ay boyunca dilediğinizce cepten internette gezinmek artık sadece 100 kontör! 4-31 Aralık 2006 tarihleri arasında Doya Doya Cepten Internet kampanyamıza katılın, bir ay süre ile maksimum cep interneti keyfini yaşayın. Cep telefonunuzdan doya doya e-postalarınızı kontrol edin, eğlenceli oyun ve müzikler indirin, internette gezinin.
Kampanyaya hemen katılmak için “Doya Doya Internet” yazıp 2442‘ye kısa mesaj olarak gönderebilir veya Turkcell Online işlem merkezinden başvurabilirsiniz.
http://www.turkcell.com.tr/index/0,1265,12700,00.html?categoryId=11&subCategoryId=267&action=Tamam

2 Comments »

  1. 1
    nurettin Says:

    arkadaşlar benim başım yandı sizinde başınız yanmasın
    doya doya internet kandarmacadan başka birşey deil
    sadece köntür avcılğın dan başka bişey değil
    önce 100 köntürünüzü güzelce yiyorlar sonra size buyuraun diyorlar üç şarkılık indirme hakkı veriyorlar ben aldandın sizde aldanmayın son pişmanlık fayda vermez

  2. 2
    volcano Says:

    Merhaba, Doya Doya’yı ben aldım ve kullandım.. ücretsiz sitelerden Telefonuma 10 -15 tane oyun; 9-10 tane 2 dakikalık e* film indirdim. Hiç kontör gitmedi..
    Ama kullanım limitinizi aştınız. Kullanımınızı azaltınız diye bilgiler geldi.. İlginç:))


RSS Feed for this entry

Bir Cevap Yazın

