Alpella’dan Yeni Yıl Hediyesi!


Alpella Ayın Yarışması’na katılarak en yüksek puanları toplayan üyelerimiz, birbirinden güzel hediyeler kazanmaya devam ediyor. Bu defaki yarışmamızda Pacman oyununu oynayarak en yüksek puanı toplayan üyemiz, Philips marka muhteşem özelliklere sahip bir DVD Player kazanacak.

  • Haydi hemen oynamaya ve puanları toplamaya başla!
  • Yarışmadan tüm arkadaşlarını haberdar et ve rekabetin keyfini çıkar!
  • Burada sadece en iyi olan kazanır. En iyi olan sen misin?
  • Durma, göster kendini!

Yarışma 08 Ocak 2007 Pazartesi günü saat 09:00’da sona erecek ve kazanan üye http://www.alpella.com/eglence/yarisma/index.cfm da açıklanacak.

16 Comments »

  1. 1
    FERDA Says:

    yarışmaya katılmak istiyorum

  2. 2
    ahmet eray Says:

    ya bır tane dvd kımı yetecek yarısmatya degmez

  3. 3
    puan Says:

    yapılan puanlar baya yüksek ama denemeye devam

  4. 4
    kaan Says:

    yarışmaya katılmalıyım

  5. 5
    pervin Says:

    yarışmak istiyorum

  6. 6
    betül Says:

    Haydi yarışalım

  7. 7
    PINAR Says:

    yarışmayı eğlenceli buldum katılmak istiyorum

  8. 8
    sultan Says:

    yarışmaya katılıp, pacman oynamak güzel olacak.
    kolay gelsin arkadaşlar

  9. 9
    papuo yine gine Says:

    bu tarz oyunlarda başarılı olamıyorum ne yazıkki

  10. 10
    mehmet Says:

    nasıl katılacağız yarışmaya

  11. 11
    TOPRAK Says:

    OYUNU OYNAMAK İSTİYORUM

  12. 12
    vedat Says:

    buradan siteye üye olup; yarışmaya başlayabilirsiniz @mehmet😉
    http://www.alpella.com/kulup/uyelik.cfm

  13. 13
    gamze Says:

    yarışmak istiyorum

  14. 14
    FATİH Says:

    yarışmaya katılmak istitorum

  15. 15
    mete Says:

    yarismaca.com’un düzenlediği bir bilgi yarışması da var, Zen Creative video veriyorlar; incelemek isterseniz : http://www.yarismaca.com adresinde.

  16. 16
    dilek colak Says:

    zamanını kaçırdım galiba


RSS Feed for this entry

Bir Cevap Yazın

