Avea biDünya’dan Müzikİndir

Avea biDünya’dan yepyeni bir müzik/eğlence servisi: Müzikİndir

Onbinlerce şarkı Müzikİndir’le cebinizde!
wap.avea.com.tr’ye girin. Avea biDünya Eğlence’den Müzikİndir’e tıklayın. Klasikten popülere, binlerce şarkıdan beğendiğinizi seçin ve şarkının tamamını cebinize indirin! Sonra istediğiniz yerde, istediğiniz zaman cep telefonunuzdan müzik dinlemenin tadının çıkarın.
Müzikİndir servisiyle cep telefonunuzdan wap.avea.com.tr’ye girerek onbinlerce şarkıdan dilediğiniz şarkının tamamını cep telefonunuza indirebilirsiniz. wap.avea.com.tr’ye girdikten sonra Eğlence başlığına tıklayın. Buradan Müzikİndir’i seçin.
Müzikİndir sayfasında ister Top 20’yi seçerek en populer 20 şarkıdan dilediğinizi indirebilir ya da En Yeniler kısmına girerek piyasaya en yeni çıkmış şarkılara ulaşabilirsiniz. Eğer onbinlerce şarkı arasından seçim yapmak isterseniz, Tüm Şarkılar’a tıklayarak Şarkıcı / Şarkı / Albüm’e göre arama yapıp istediğiniz şarkıyı telefonunuza indirebilirsiniz.

Müzikİndir’i destekleyen telefon listesi
Nokia; 3230, 3250, 6630, 6670, 6680, 6681, E70, N80, N91, N93
SE; K510İ, K610İ, K790, W550, W810
Samsung; D900

Ücretlendirme

Müzikİndir ile şarkı indirme ücreti faturalı hatlar için 2,45 YTL (KDV dahil & ÖİV hariç), faturasız hatlar için 25 kontördür. Şarkı indirme sırasında kullanılan GPRS bağlantısı 2006 sonuna kadar ücretsizdir.

24 Comments »

  1. 1
    ferhat Says:

    Çok güzel bir site ama nokıa 6125 için indirme linki yok.Olursa sevinirim.Çalışanlara kolay gelsin.Bu arada ilk defa giriyorum.

  2. 2
    BUSE Says:

    çok güzel birşey bu uyguladığınız avantajlar ama nokıa 3220 için şarkı indiremiyorum 3220 tlf ları içinde bir güzellik yaparmısınız lütfn.

  3. 3
    cok guzel Says:

    cok guzel ama keske se k700i içinde olsaydı

  4. 4
    ihsan sonmez Says:

    it is very good…

  5. 5
    hilal Says:

    buse sna katılıyorum bnimde 3220 tel. şarkı
    yükleyemiyorum :((

  6. 6
    mucahit Says:

    sevimli

  7. 7
    öfff Says:

    hadi yaa

  8. 8
    kerem Says:

    çok süper adeta mayyak

  9. 9
    ahmet Says:

    çok güzel

  10. 10
    Rasim Says:

    ben nokia 6600 kullanıyorum ve ne yazıkki listede yok😦 ilgililere önemle duyurulur…

  11. 10.dakikası diğer hatlar içinde olsa çok güzel olacak

  12. 12
    uğur Says:

    neden 6230i ler faydalanamıyor kiii :((

  13. 13
    kadir Says:

    uğur sana katılıyorum biz neden faydalanamıyoruz ya……….

  14. 14
    hatice Says:

    çok güzel ama neden 3200 içşn değil ya keşke 3200 için de olsaydı kolay gelsin…..

  15. 15
    merwe Says:

    ya keşke 3200 için de olsaydı yetkililere duyurulur önem le rica ederim

  16. 16
    buket Says:

    yaaa şu son uygulma canımı sıktı 100 knt yükledim ama 100 sms im gelmedi
    lütfen su uygulama tekrar gelsin kon.yükleyen smsine kavuşsun

  17. 17
    fatih Says:

    acayip pahalı 25 kontör şarkı başına neden bu kadar pahalı yapın şunu 2 – 3 kontör herkez faydalansın 25 kontör bu yaaa çalmayı versin parayı sokaktan toplamıyoruz yetkililer şuna bir el atın lütfen ayıptır valla…..

  18. 18
    kübra Says:

    hic begenmedim tekrar deneyın bence

  19. 19
    GÜNDOGDU Says:

    Güzel olmuş. teşekkürler.

  20. 20
    ferhat Says:

    ferhat ben üniversite okuyorum birinci sınıf otomotiv okuyorum.oto hastasıyım ne model olursa olsun.

  21. 21
    erkan Says:

    iyi güzel olmuş ama ben şu müziği cep telefona nasıl atılacağını bulmadım

  22. 22
    kadriye Says:

    beni için problem degil ama genel olarak degerlendirilince ücreti abartmışınız.’ insanlar rahat bişekilde faydalanamıyorsa,bu kampanya formalite icabı yapılmış aşamasında kalmaz mı ‘

  23. 23

    bütün mersin gülnarlılara aydıncıklılara selam

  24. 24
    şanım Says:

    ya abi nie samsung E900 lerede yok gerçi olsada kullanmama usb kablom olduğundan pcdeki bütün şarkılar telimde war ama bunu arkilerimin dediği gibi 2-3 kontüre indirseniz herkes faydalanır kanımca saygılarımla


RSS Feed for this entry

Bir Cevap Yazın

