ColaTurka: Ayın Golü Yarışması


http://www.fenerbahce.org/colaturka.asp

6 Comments »

  1. 1
    ceyda Says:

    yarışmak ve kazanmak istiyorum

  2. 2
    Meltem Says:

    size kolay gelsin ,yardım gerekirse direk yedek-
    teyim siz isteyin oyundayım

  3. 3
    Meltem Says:

    yenilmek isteyen varsa ben burdayım

  4. 4
    yasakca Says:

    umarım ben kazanırım..

  5. 5
    yasin Says:

    siteniz güzel beğendim işallah bana çıkar

  6. 6
    Cihat ORTAKAYA Says:

    beni sizden daha iyi futbolcu olduğum için ben kazanacam


RSS Feed for this entry

Bir Cevap Yazın

