Videoları oyla, Hediyeyi kazan!

1 Eylül tarihinde başlayan “Mentos Çılgınlığı” yarışmasına katılımlar, 30 Eylül tarihinde sona erdi. Şimdi ise yarışmaya gönderilen birbirinden renkli ve eğlenceli kurgu arasından ön elemeyi geçen 15 video, www.mentoscilginligi.com internet adresinde “online” olarak oylamaya sunuluyor. “Mentos Çılgınlığı” yarışmasında 20 Ekim tarihine kadar internet sitesine girerek oy kullananlar da hediye kazanma şansı yakalıyor. Yarışmada ilk 10’a girenlere ve internet sitesinde yayınlanacak videolara oy vererek ilk üçü tahmin eden ilk beş kişiye BenQ Siemens cep telefonları, 3 arkadaşını online oylamaya davet eden ilk 2000 kişiye de 1 adet Mentos tişörtü hediye edilecek.

10 Comments »

  1. 1
    onur Says:

    slm ben onur çavuş sitenizi dolaştım ve çok eğllenceli buldum tbrk sizi

  2. 2
    sultan Says:

    aşkım cemrem bitanem seni çokkkkk seviyorum sen benim aşkımsın bebegimmmm….

  3. 3
    yakup Says:

    evet gzl site

  4. 4
    vildan Says:

    BEN BU SİTEYİ ÇOK SEVİYORUM VE VİDEOLAR BİRBİRİNDEN FARKLI VE EĞLENCELİ…!

  5. 5
    ramazan Says:

    akşam oldu şimdi ben daha oyun oynuyorum ama bulamıyorum
    bana yardım edin

  6. 6
    eftelya Says:

    BU VIDEOLARI DAHA ÖNCE HIC GÖRMEMIŞTIM.HARIKAA.ELLERINE SAGLIK

  7. 7
    oktay murat Says:

    dehsset

  8. 8
    göksun Says:

    yoshy sana bayılıyorum her yere mesaj bırakıyorummmm…
    bence benden fazla seni kimse sevemezzz

  9. 9
    cemreci seroş Says:

    aşkım cemrem kimse onu benim kadar sevemez ona tapıyorum duy sesimi aşığım sanaaaaaa

  10. 10
    hüseyin Says:

    aşkım fatma senicok seviyorum aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm


RSS Feed for this entry

Bir Cevap Yazın

