HP-Bilge Adam Dijital Fotoğrafçılık Eğitim Kampanyası (Bitiş:31.12.2006)

HP, Bilge Adam ile birlikte, 20 Ağustos 2006’da hayata geçirdiği bir Dijital Fotoğrafçılık Eğitim Kampanyası düzenliyor. 20 Ağustos’tan 31 Aralık 2006’ya kadar devam edecek kampanya kapsamında, HP’den dijital fotoğraf makinesi satın alan kullanıcılar, Bilge Adam şubelerinde yarım günlük ücretsiz eğitimler alabilecekler. Ayrıca, tüm Bilge Adam eğitimlerinde geçerli olmak üzere 100 YTL’lik bir de indirimden yararlanacaklar.

Kampanya, öncelikle İstanbul, Ankara ve İzmir’de düzenlenecek. Yoğun talep gelmesi halinde kampanyanın toplam 10 büyük şehirde gerçekleştirilmesi planlanıyor.

HP Dijital Fotoğrafçılık Eğitim Programı aşağıda belirtilenleri kapsıyor:
Temel dijital fotoğraf bilgileri
Dijital fotoğraf makinesi kullanımı
İyi fotoğraf çekmek için ipuçları
Çekilen fotoğrafların depolanması ve saklanması
Çekilen fotoğrafların düzenlenmesi ve iyileştirilmesi
Fotoğrafları sunma ve paylaşma
Baskı

Kampanya Şartları
20 Ağustos – 31 Aralık 2006 tarihleri arasında HP Photosmart dijital fotoğraf makinesi alan katılımcılar kampanyaya 31 Ocak 2007 tarihine kadar başvurabilirler.
Bilge Adam, eğitim paketlerinin saatlerinde, içeriğinde, isminde ve eğitim alınacak şubelerin seçimi konularında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
Eğitimler, Bilge Adam tarafından 31 Aralık 2007 tarihine kadar verilebilir.
Eğitim için yapılan rezervasyon sadece 1 kez iptal edilebilir.
Kampanyayla ilgili daha fazla bilgi almak için 0 212 444 79 79 numaralı telefonu arayabilirsiniz.
http://www.hpegitim.com/Foto/Default.aspx

Bir Cevap Yazın

