Dockers San Francisco ile 5 soruda Dünya Turu! (Bitiş:04.11.2006)

11 Comments »

  1. 1
    wowo Says:

    bunde soruları hızlı bilmek yada bilip bilmemek önemli mi

  2. 2
    vedat Says:

    hayır herhangi bir zaman sınırlaması yok;
    arkadaşlarınızı davet ederek bonus* soruları açtırabilir böylece daha çok soru cevaplayabilirsiniz.

  3. 3
    mehmet akif coşkun Says:

    güzel bir yarışma olabilir…

  4. 4
    cem Says:

    dünya turu bizi bekliyorr

  5. 5
    wowo Says:

    soruları bilsende blmesende bir şey değişmiyor bunasıl bir yarışma

  6. 6
    ceren Says:

    yaa yarışmayı kazandım ama kullanıcı adım ve şifrem aklıma gelmioo:(:(:(

  7. 7
    ozan Says:

    al benden de o kadar.
    bir yolnu bulabilirsen bana da email atar mısın.
    sonmezan@yahoo.com
    ben de sana email atarım bilgi bulursam
    Ozn

  8. 8
    ahmet eray Says:

    hediye çeki miktarı 25 ytl mi???

  9. 9
    vedat Says:

    şifrelerini unutan arkadaşlar şifremi unuttum u kullanarak yeni şifre alabilirler; ama kullanıcı adınızı da unuttuysanız…bir fikrim yok…
    evet @ahmet sanırım hediye çeki 25ytl likti😉

  10. 10
    ahmet eray Says:

    25 Ytl mi? :(:(.(

  11. 11
    levent Says:

    ya ben kazandığımı daha yeni fark ettim ama siteye girince sadece isimler çıkıyor.nasıl alacağız hediye çekini


RSS Feed for this entry

Bir Cevap Yazın

