BIANCHI Ankete Katıl Sürprizlere Hazır Ol

http://www.bianchi.com.tr/2006/motosiklet/default.asp

14 Comments »

  1. 1
    esin Says:

    kaliteli bir marka.akla gelen tek isim

  2. 2
    duygu Says:

    tartışılmaz tek marka 1 numara

  3. 3
    eda Says:

    gerçekten muhteşem ürünler bir numara marka

  4. 4
    eda Says:

    şu motorlardan birine sahip olmayı çok isterdim ama……..

  5. 5
    sedat gürsoy Says:

    bisiklet deyince ilk akla gelen markadır.

  6. 6

    bende isteriiimmm

  7. 7
    sultan Says:

    Mümkün olabilseydi eşime bir tane almayı isterdim.
    Motor tutkunudur kendisi.

  8. 8
    yasemin Says:

    başka marka yokki tek o tekkkk!

  9. 9
    hümeyra Says:

    Bİ AN BİANCHİ deyiz sandım

  10. 10
    betül Says:

    bisiklet denince akla gelen ilk isim o zaten

  11. 11
    burcu bala Says:

    Bianchi eşimin sana olan tutkusunu kıskanıyorum, bazen benden çok seni seviyor sanıyorum

  12. 12
    Şükrü ÇAĞLAR Says:

    Bianchi me bindiğimde kendimi bian da havalarda hissediyorum halbuki bianchimde ki normal bi an aslında o an…😀

  13. 13
    aydemir 67 Says:

    canım kıyamam ben sana. üzerinde bir toz görmeye bile dayanamam. benim en sadık dostum. Bianchi, seni hazırlayan herkese çok teşekkür ediyorum

  14. 14
    esma Says:

    bisiklet kullanamıyorum malesef


RSS Feed for this entry

Bir Cevap Yazın

