Patos ve Cipso Büyük, Aile ve Süper Boy paketlerinden çıkan kartların üzerindeki kampanya kodları ile binlerce hediye seni bekliyor !

Nasıl Katılacaksınız?
Promosyonlu Cipso ve Patos paketlerinden çıkan kartın üzerindeki kodu, ad, soyad ve adresinizi aralarında birer boşluk bırakarak yazın (örnek; XYZT4356 CAN SEN ISIL CAD NO:1 FULYA İSTANBUL), Turkcell 3205 no.lu numaraya kısa mesaj olarak gönderin ve çekilişe katılın. Kod gönderen her 5. kişi, www.powerclub.com.tr adresinden 1 adet ücretsiz şarkı indirme hakkı (İlk 2.000.000 katılımcı için geçerlidir) kazanacak. Ayrıca, her saat içinde kod gönderenler arasından çekilişle 1 kişi 1 Sony MP3 Player kazanacak (Bu çekiliş için her gün 00.00-11.59 arası bir saat kabul edilecek, her gün için toplam 13 çekiliş yapılacaktır). Üstelik kampanyanın sonunda tüm katılımcılar arasında yapılacak çekiliş sonucu 1 kişi 2006 model BMW Z4 otomobil sahibi olacak.
http://www.powerclub.com.tr/cipstak/cipstak.jsp

28 Comments »

  1. 1
    baki Says:

    slm cipso paketlerinden çıkan şifreyi telefonla gönderdim fakat şifre kartını kaybettim sony mp3 plyer kazanmışım şifre kartı olmadan hediyemi alamam mı gerekli belgeleri gönderecem sadece şifre kartı yok zaten onu saklayaxağımı bilmiyordum ne yapmalıyım?

  2. 2
    vedat Says:

    Kampanyayı düzenleyen şirketle irtibata geçmenizi öneririm; onlar sizi yönlendirecektir.
    Tebrik ederim ins enkısa zamanda alırsınız mp3 playerınızı.

  3. 3
    Sinan Says:

    Ben de bi kampanyaya katılayım dedim ama cipso veya patos satan dükkan bulamıyorum. Nerede satılıyor bunlar ya?

  4. 4
    alltheworld Says:

    Satan yer bulsan bile cipso domatesli veya onun gibi bi şey alma.Alırsan patos al sen en iyisi.

  5. 5
    taşkın Says:

    ben cipso kampanyasına katıldım.karttaki şifreyi gönderdim ancak bişey kazanıp kazanmadığımı nerden anlayacağım

  6. 6
    vedat Says:

    http://www.powerclub.com.tr/cipstak/kazananlar.jsp

    buradan öğrenebilirsin @taşkın ;)

  7. 7
    Sinan Says:

    valla satan yer yok ya, her yer lays ruffles satıyor

  8. 8
    vedat Says:

    Büyük marketlerde carrefour, migros vb.. bulabilirsiniz.

  9. 9
    ahmet eray Says:

    Adam açiyor cips ambalajını..kampanyayı okumadan gönderiyor ve de o kişiye SONY mp3 player çıkıyor ..gel de kafayı yeme yaww….

  10. 10
    ahmet eray Says:

    ve de şifre kartını atıyor..kaybediyor..kesinlikle yedek kişi kazanması lazım…

  11. 11
    jester Says:

    slm arkadaslar bu powerclub takı kazananlar sadece 19 kasıma kadar dıgerlerını nerden ogrencez

  12. 12
    papuo yine gine Says:

    # On Kasım 22, 2006 at 11:40 am ahmet eray Said:

    Adam açiyor cips ambalajını..kampanyayı okumadan gönderiyor ve de o kişiye SONY mp3 player çıkıyor ..gel de kafayı yeme yaww….

    :D:D:D:D

  13. 13
    oðuz Says:

    araba çekiliþinin olduðu ðünakþam gazetesi almayý unuttum acaba nasýl öðrenebilirim

  14. 14
    abdulselam ergün Says:

    ben gazeteyi alamadım kazandığımı nasıl ögreneceğimi söylerseniz iyi olur

  15. 15
    vedat Says:

    http://www.powerclub.com.tr/cipstak/kazananlar.jsp

    buradan öğrenebilirsiniz @abdulselam ergün ;)

  16. 16
    Hüsamettin Says:

    Ben Bu Yarışmayı Çok Sevdim… Valllah Çok Güzel geçti

  17. 17
    büşra Says:

    slm patos sen bir harikasın

  18. 18
    büşra Says:

    patos çoook güzel çok seviyorum

  19. 19
    gökşen Says:

    cesaret ister yarısmak

  20. 20
    huso Says:

    kampanyaya katılmak istiyorum

  21. 21
    nurcan Says:

    ya bu patoslar çok büyük ağzıma girmiyor
    biraz daha küçük yapamaz mısınz?

  22. 22
    ugur_57 Says:

    bu kampanya ne zamana kadar sürüyo yazarmısın cipso abi:)

  23. 23
    ugur_57 Says:

    cevap bekliyom şimdi patos almaya gidiom

  24. 24
    enes Says:

    katılmak istiyorum

  25. 25
    enes Says:

    yarışmaya katılacağım

  26. 26
    esmer Says:

    sırf bu tat için 20 km yürüdüm abi her yere getirin şu cipsi yi yaaaaaa :) :) :)

  27. 27
    esmer Says:

    pardon ismini yazmayı unuttum PATOS :) :)

  28. 28
    ratmurat Says:

    yukarıdaki bulamıyoruz diyen arkadaşlar.şu bakkal ve marketlerimizin başedilmez inatları olmasa bulacaksınız ama adamlar çok inatçı ısrarla bulundurmak istemiyorlar.büyük marketler hemen hemen herşey buulunduruyorlar.ondan sonra da büyük marketler bizi eziyor diye ağlaşırlar.sen de al sende sat.


RSS Feed for this entry

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

